16
март
2022
Мемлекеттік стандарт
Мемлекеттік қызмет стандарты – МҚ көрсетуге талап қоятын, сондай-ақ үдерістің, форманың, мазмұны мен нәтиженің сипаттамаларынан тұратын нормативтік құқықтық акт.
Мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – МҚ) – қызметті пайдаланушылардың жүгінімдері бойынша жекелеген тәртіпте іске асырылатын және олардың құқықтарын, еркіндіктері мен заңды мүдделерін жүзеге асыруға, оларға сәйкес материалдық немесе материалдық емес игіліктерді қамтамасыз етуге бағытталған жеке мемлекеттік атқарымдарды іске асыру формаларының бірі.
МҚ регламенті – стандартты сақтау бойынша талаптар қоятын және қызмет көрсетушілердің қызмет тәртібін, соның ішінде өзге қызмет көрсетушілермен, халыққа қызмет көрсету орталықтарымен әрекеттестік тәртібін, сондай-ақ МҚ барысында ақпараттық жүйелерді қолдануды айқындайтын нормативтік құқықтық акт.
Мемлекеттік қызмет көрсету 15.04.2013 ж. № 88-V «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» ҚР Заңына негізделеді, ол МҚ көрсету саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейді. Аталған Заңға сәйкес тең қолжетімділік, бюрократизм мен кешіктірушілікке жол бермеушілік, есептілік пен ашықтық, сапа мен қолжетімділік қағидаттарының, сондай-ақ үдерісті тұрақты жетілдірудің негізінде білім беру ұйымында МҚ көрсетіледі.
МҚ стандарттары қызмет көрсету рәсіміне қойылатын негізгі талаптардан құралады, қажетті құжаттар тізімін, МҚ көрсету мерзімдері мен шарттарын белгілейді, ұйымдарды көрсетеді және т. б. Қызметті пайдаланушы өзіне көрсетілген мемлекеттік қызметтің сапасына негізді түрде шағымдана алады. Регламент МҚ көрсету саласындағы маңызды құқықтық акт болып табылады, ол нақты сипаттамадан тұрады, ұйым ішіндегі үрдісті бақылауға мүмкіндік береді, осы арқылы сапа және тиімділік деңгейін қамтамасыз етеді. Қала әкімдігі бекіткен регламенттер әкімшілік әрекеттердің (рәсімдердің) бірізділігі мен әрекеттестігін толық сипаттайды, әкімшілік әрекеттердің логикалық бірізділігі арасындағы өзара байланысты сипаттайтын нақты құрылымды анықтауға мүмкіндік береді.
Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімі (тәртібі)
Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі Мемлекеттік қызмет стандарттарымен белгіленеді. Жауапты тұлғалар тұрғындарға сапалы, қолжетімді және уақытылы қызмет көрсетуге жауапты, себебі сапалы мемлекеттік қызмет көрсету мемлекеттің мәртебесін арттырады, сондай-ақ мемлекеттік мекемелерге деген сенім деңгейін көтереді.
Мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – МҚ) – қызметті пайдаланушылардың жүгінімдері бойынша жекелеген тәртіпте іске асырылатын және олардың құқықтарын, еркіндіктері мен заңды мүдделерін жүзеге асыруға, оларға сәйкес материалдық немесе материалдық емес игіліктерді қамтамасыз етуге бағытталған жеке мемлекеттік атқарымдарды іске асыру формаларының бірі.
МҚ регламенті – стандартты сақтау бойынша талаптар қоятын және қызмет көрсетушілердің қызмет тәртібін, соның ішінде өзге қызмет көрсетушілермен, халыққа қызмет көрсету орталықтарымен әрекеттестік тәртібін, сондай-ақ МҚ барысында ақпараттық жүйелерді қолдануды айқындайтын нормативтік құқықтық акт.
Мемлекеттік қызмет көрсету 15.04.2013 ж. № 88-V «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» ҚР Заңына негізделеді, ол МҚ көрсету саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейді. Аталған Заңға сәйкес тең қолжетімділік, бюрократизм мен кешіктірушілікке жол бермеушілік, есептілік пен ашықтық, сапа мен қолжетімділік қағидаттарының, сондай-ақ үдерісті тұрақты жетілдірудің негізінде білім беру ұйымында МҚ көрсетіледі.
МҚ стандарттары қызмет көрсету рәсіміне қойылатын негізгі талаптардан құралады, қажетті құжаттар тізімін, МҚ көрсету мерзімдері мен шарттарын белгілейді, ұйымдарды көрсетеді және т. б. Қызметті пайдаланушы өзіне көрсетілген мемлекеттік қызметтің сапасына негізді түрде шағымдана алады. Регламент МҚ көрсету саласындағы маңызды құқықтық акт болып табылады, ол нақты сипаттамадан тұрады, ұйым ішіндегі үрдісті бақылауға мүмкіндік береді, осы арқылы сапа және тиімділік деңгейін қамтамасыз етеді. Қала әкімдігі бекіткен регламенттер әкімшілік әрекеттердің (рәсімдердің) бірізділігі мен әрекеттестігін толық сипаттайды, әкімшілік әрекеттердің логикалық бірізділігі арасындағы өзара байланысты сипаттайтын нақты құрылымды анықтауға мүмкіндік береді.
Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімі (тәртібі)
- Қызметті пайдаланушының арызын (еркін формада), тапсырған құжаттарды қабылдау.
- Арызды тіркеу журналына тіркеу (арызды қабылдағаны туралы белгі).
- Қажетті құжаттарды алғаны туралы қолхат беру (бұл тармақ барлық Стандартқа қатысты емес).
- Келіп түскен құжаттар мен деректердің толыққандығы мен нақтылығын тексеру.
- Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жазу (басшының бұрыштамасы).
- Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын тапсыру, немесе қызмет көрсетуден бас тартқаны туралы дәлелді жауап.
- Қызметті пайдаланушының мемлекеттік қызмет көрсету карточкасын толтыруы.
Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі Мемлекеттік қызмет стандарттарымен белгіленеді. Жауапты тұлғалар тұрғындарға сапалы, қолжетімді және уақытылы қызмет көрсетуге жауапты, себебі сапалы мемлекеттік қызмет көрсету мемлекеттің мәртебесін арттырады, сондай-ақ мемлекеттік мекемелерге деген сенім деңгейін көтереді.